Saturday, September 8, 2012

to love & to cherish


Two months ago I received an email from Australia, from a girl name Tenielle saying that she&her husband are coming to Rome for two days as a part of their vacation's word trip and would like to take some photos of my&my beau. I confess that the first thing I did before answering was to check their website Feather and Stone and the moment I saw what a fantastic and talented couple they are, I answered YES! They only shoot analogue so we had to wait a little bit for the result (they had to finish their vacations and then develop photos) but it was more than worth waiting. Here's me&my beau celebrating our love.

Due mesi fa ho ricevuto una email da Australia, da una ragazza di nome Tenielle che diceva che lei e il suo marito vengono a Roma per due giorni come parte del loro viaggio per il mondo e vogliono fare qualche foto a me e il mio ragazzo. Devo confessare che la prima cosa che ho fatto era di visitare il loro sito Feather and Stone ma appena ho visto che sono una coppia fantastica e piena di talento ho risposto subito SI! Loro due fanno solo le foto analogiche perciĆ² dovevamo aspettare un po' i risultati (prima dovevono finire il loro viaggio per poi poter svilluppare le foto) ma valeva la pena. Eccomi con il mio ragazzo celebrando il nostro amore.


photos by Tenielle&Seth from Feather and Stone Photography