Sunday, September 16, 2012

lime


Recently I found an old box with photos from high-school. I was surprise to find out that my style haven't changed much from when I was in school. I loved pretty much the same things. I've always thought that I made a real transformation in years. But when I looked at the photos I found out that I made a long way only to turn to where I began. The outfit I'm wearing today is a perfect example of my never-changing style.


Recentemente ho trovato una scatola con delle vecchie foto dal mio liceo. Ero sorpresa di scoprire che il mio stile non è cambiato tanto da quello dei tempi della scuola. Adoravo più o meno le stesse cose. Io invece sempre pensavo che ho subito una vera trasformazione in tutti questi anni. Ma guardando le foto ho scoperto che ho fatto tanta strada per poi alla fine tornare agli origini. L'outfit di oggi è un perfetto esempio di questo stile.

(wearing HI-END skirt, DIY top, H&M necklace, Il Maltese Lab converse, StyleRiot ear cuff)