silk


After oh-so-sunny day I feel this strange need to cover my skin. Maybe it's an unconscious remorse after torturing my skin all day to get a bit of sunbath. When my beau saw me in this sweatpants he thought I was crazy to wear them with this tropical hot weather. But, being ultra-thin and very "silky" they actually gave me the comfort I needed.

Dopo una giornata o-mio-dio-troppo soleggiata sento bisogno di coprire la mia pelle. Forse sono gli inconsci  rimorsi dopo aver torturato la mia pelle per tutto il giorno per prendere un po' di abbronzatura. Quando il mio ragazzo mi ha visto con i pantaloni di tuta ha pensato che sono pazza ad indossarli con questo caldo africano. Ma, essendo super leggeri e molto "setosi", i pantaloni mi hanno dato il conforto che cercavo.

(wearing AmyGee pants, MarketHQ shirt and earrings, Nelly.comsandals, Derng bracelet)