Saturday, June 2, 2012

...soft...



I've tried wearing neon colors many times but I never felt comfortable in any of them. Instead, I love soft colors, calm, almost pastel shades. Here is an outfit I wore to work on Friday, but I actually find it perfect also for a spring strolls in the weekend. Thank God I can wear casual things to work... 
suit-work would kill me. I need casual-friday everyday!

Ho provato di indossare i colori fluo tante volte ma non mi sentivo mai al mio aggio. Invece, amo alla follia i colori spenti, quelle tonalità tranquille, quasi pastello. Ecco un outfit che ho indossato venerdì al lavoro, ma penso che può andare benissimo anche per una passeggiata durante il weekend. Grazie a Dio posso indossare quello che voglio al lavoro... un lavoro che richiede i completi mi ucciderebbe. 

(wearing Subdued top, AX Paris pants, Shoppalu necklace, MarketHQ backpack, Buffalo wedges)