white


With that rain lately I wasn't able to wear a total white outfit I wanted to try for a long time. Finally, I took advantage of the sun today and put together my white pieces. I tried the TOTAL white look but I didn't feel comfortable in it. So I switched the white skirt with jeans shorts and ...what do you think about this look?

Con questa pioggia negli ultimi giorni non potevo mettermi un outfit bianco che volevo provare da un po' di tempo. Finalmente ho approfittato di bel sole di stamattina e ho messo insieme i pezzi bianchi che avevo in armadio. Ho provato un look TOTALMENTE bianco ma non mi sentivo al mio agio. Perciò ho cambiato la gonna per pantaloni in jeans e ...che ne dite di questo look?

(wearing Nelly.com sandals, DIY shorts and top, 
MarcCain blazer, CutiePie rings, Shoppalu necklace)