Wednesday, May 9, 2012

.radio.luna.


Who follows my page on facebook or on twitter knows that I spent my Saturday morning at RadioLuna. Two lovely girls - Martina&Martina made an interview with me. It was my first contact with radio from that close ever so you can only imagine how stressed I was. My voice was soooo shaky at the beginning. Anyway, listening to your voice is so strange...I don't recognize it as mine :/

Chi mi segue su facebook o su twitter sa che ho passato la mattina di sabato alla RadioLuna. Due simpaticissime ragazze - Martina&Martina hanno fatto un'intervista con me. Era il mio primo contatto con la radio da così vicino in tutta la mia vita. Potete solo immaginare quanto ero stressata! La mia voce tremava all'inizio! Comunque, sentire la tua stessa voce fa una strano effetto...non la riconosco come mia :/  

(wearing MarcCain skirt & wedges, vintage jeans jacket, River Island top, H&M scarf)