Thursday, May 17, 2012

FashionFeed




I actually changed my morning routine thanks to FashionFeed. How come? Previously I grabbed a quick coffee and was imidietly  off to catch my train. Now, my mornings are so much more inspiring - I get a huge dose of fashion while drinking coffee.  FashionFeed is a very useful app that you can install on you smart phone and be updated with the new posts from the best blogs all around the world. Btw, you can also find kcomekarolina between the  FashionFeed blogs!

A dire la verità, ho cambiato la mia routine mattutina grazie a  FashionFeed . Come mai? Prima prendevo al volo il mio caffè e correvo per prendere il mio treno. Adesso, le mie mattine sono cariche d'ispirazioni - ricevo una mega dose di moda già mentre bevo il mio caffè.  FashionFeed è una app molto utile per il tuo smart phone. Scaricandola puoi essere sempre al passo con i nuovi post dei migliori blog del mondo. A proposito, potete trovare anche  kcomekarolina  tra i blog di  FashionFeed !