look me in the eyes


Today I met with Silvia. She insisted to do a totaly blue make up, thing that I always hated. I thought that I will look terrible in blue but there was no way to make Silvia change her mind. She did her magic and when I saw the final result on the photos I must say I love it. There is only one problem, I don't look like me... I look like someone else, don't I? Oh! If you're interested how Silvia created this look - stay tuned on her blog, she will soon post the tutorial ;)

Oggi ci siamo incotrate con Silvia. Lei ha insistito di fare un make up tutto blue, cosa che io odio. Ho pensato di sembrare un mostro kitch in blu ma non c'era verso di far cambiare l'idea a Silvia. Ha usato un po' dei suoi trucchi segreti e quando ho visto il risultato finale sulle foto devo dire che mi sono innamorata! C'è solo un problema, non sembro io... sembro qualcun'altro, vero? 
Oh! Se volete vedere come ha fatto Silvia a ottenere questo effetto seguite il suo blog - posterà un tutorial a breve ;)

(wearing King Kong dress, ToyG faux fur vest, Apart jacket, Oroblutights, Palazzo/Mateo booties)