hazy shade of winter


I'm sorry if you find these photos blurry but I love them this way. They have this vintage, hazy vibe about them that, I think, gives the outfit an additional allure. When you scroll down you will see, under the last pic, that most of the things I'm wearing are actually vintage. Starting with my grandpa's belt, faux fur collar from a flea market and ending with my grandma's ring... this makes me think that next time I go to Warsaw I need to raid my grandma's wardrobe! She has such a treasures hidden there!

Scusate se trovate queste immagini un po' sfocate ma io le adoro così. Quell'aria annebbiata, un po' vintage, penso che aggiunga un fascino particolare all'outfit che indosso. Se scorrerete verso basso, sotto l'ultima foto, vedrete che la maggior parte delle cose che indosso sono vintage davvero. Iniziando dalla cintura di mio nonno, un collare di una pelliccia finta trovato sul mercatino delle pulci fino all'annello della mia nonna.... questo mi fa pensare che la prossima volta quando andrò a Varsavia devo fare incursione nell'armadio di mia nonna! Ci sono così tanti tesori nascosti là dentro!

(wearing Romwe skirt, Zara cardi, Vintage faux fur collar, ring, boots, belt)