through the window



I have a strange habit - while walking down the streets in the evening, with the lights on in the appartments I love to look at them. Looking how peaople live I imagine whole stories about them, what they do in their lifes, what they dream about. Sounds a bit like stalking, but it's far away from that!;) I just love to invent stories and those lights in the windows give me inspiration.

Ho una abitudine un po strana - quando cammino per le strade della città di sera, con tutte le luci accesse nei appartamenti, mi piace guardarli. Guardando come vive la gente mi piace immaginare quall'è la loro storia, cosa fanno nella vita, cosa sognano. Sembra un po' da stalker, ma vi assicuro che ne è lontano! ;) Semplicemente mi piace inventare le storie e questi luci mi ispirano.

(wearing brashy.se tee, Beginning Boutique rings, Zara heels, Omsa tights, Bershka skirt)