Tuesday, October 11, 2011

magic potion


Here is my secret potion, a magic substance that keeps me young. Well, at least the skin around my eyes. I smile a lot, which in theory is god, but in practice means a lot of wrinkles all around my eyes. I have them since I was a teenager and they're getting worse and worse. To stop the proces of becoming an eldery women I think I tried everything on market, always desapointed. Then I found my magic potion, the Synesis eye elixir. I aply it for the night since it's an oil and it regenerates the skin around my eyes perfectly!

Ecco la mia pozione segreta, una sostanza magica che mi permette di rimanere giovane. Beh, almeno la pelle attorno ai miei occhi. Sorrido molto spesso, che in teoria è una cosa buona, in pratica purtroppo significa tante rughe in area occhi. Ho avuto le prime già da teenager e adesso sono solo peggiorate. Per fernarle credo di aver provato tutte le creme disponibili sul mercato, sempre con una delusione. E poi, ho trovato questa pozione magica, elissiro per gli occhi di Synesis. Lo uso solo per la notte - è molto olioso, e sento la mia pelle rigenerata in modo stupendo!