Thursday, October 13, 2011

the bag


"From her large bag she takes out life..." The bag - our little universe, we can't live without them! That's why finding the right one, in the right color, with the right form is sooo crucial. I have my drawers full of bags, from the small ones to the enormous (my favourites). Recently I added this one to the collection - it's really comfortable and... has the capacity to contain all my life inside. Very important detail! ;)
TOY G has launched a contest to find the right name for this line of bags - today is the last day. How would you call it? Take part in the contest HERE - it's really worth it! It ends up in few hours so hurry up!

"Dalla sua grande borsa tira fuori la vita..." La borsa - il nostro piccolo universo, non riusciamo vivere senza una! Ecco perchè trovare una borsa perfetta, di un colore giusto e forma adatta, è così importante. Ho i cassetti pieni di borse diverse, da quelle piccoline a quelle enormi (le mie preferite). Ultimamente ho aggiunto questa alla mia collezione - è così comoda e... ha la capacità di contenere tutta la mia vita. Un dettaglio molto importante! ;)
TOY G ha lanciato un concorso per trovare un nome giusto a questa linea delle borse - oggi è l'ultimo giorno! Come la chiamereste? Partecipate al concorso QUI - davvero vale la pena! Finisce tra qualche ora perciò sbrigatevi!