Friday, September 16, 2011

cindarella


It was almost midnight when I entered the Luisa Spagnoli store during the VFNO in Rome yesterday. And just after few seconds I felt like Cindarella, yes, I even had my fairy-godmothers (you can see them in the last photo) who helped me in my transformation. I swear I never considered Luisa Spagnoli shops a magic world. Instead, it was there that the magic happened. My friends from Gazduna were right! There was no glass slippers but I was able to try gorgeous dresses, shirts and preppy jackets. What a pity that VFNO finished...

Era quasi mezzanotte quando sono entrata nel negozio di Luisa Spagnoli durante la VFNO a Roma. E pochi secondi dopo mi sono sentita come Cenerentola, si, c'erano anche le fate madrine (le potete vedere nell'ultima foto) che mi hanno aiutato nella mia trasformazione. Giuro di non aver mai pensato che in un negozio di Luisa Spagnoli potesse accadere una simile magia. E invece, proprio là mi sono sentita come in una favola.  Avevano proprio ragione le mie amiche di Gazduna! Forse non c'erano le scarpine di cristallo ma ho provato i vestiti, le camicie e le giacce stupende. Peccato che la VFNO sia finita....



 I would really like to thank the Luisa Spagnoli staff who were the most proffessional, kind and fun! THANK YOU!


ps. Don't forget to enter my give-away HERE