GOD SAVE MY SHOES / subdued give-away

Show me a girl that doesn't love shoes! I think that would be realy hard since we ALL love shoes, right? When I saw this t-shirt in the Subdued store I started to giggle like crazy - it's so cute! And guess what - it's for you! This give-away is organized with one of my fav brands here in Italy Subdued to celebrate the opening of their on-line store. I just couldn't resist when I saw this super cute t-shirt!!!
All you have to do:
1. Become the fun of Subdued on Facebook
2. Become my follower on Bloglovin, Blogger or Facebook  (write me where)
3. Leave me a comment with your e-mail address

Simple, right? If you want an extra entry spread the love: leave a information about this give-away on your Facebook or Twitter and you can leave another comment (let me know where you wrote about this give-away).
I'll announce the winner in the evening of the 20th of March - so you have ONLY five days to enter.

 
Fatemi vedere una ragazza che non ama le scarpe! Penso che sarebbe davvero difficile - Tutte amiamo le scarpe, giusto? Quando ho visto questa t-shirt nel negozio Subdued ho iniziato a ridere come una matta - è così carino! E indovinate un po' - è per voi! Questo give-away è organizzato con uno dei miei marchi preferiti qui in Italia - Subdued - per celebrare l'apertura del loro negozio on-line. Non potevo resistere quando ho visto questo t-shirt dolcissimo!
Tutto quello che dovete fare:

1. Diventa il fun di Subdued su Facebook
2. Diventa mio seguace su Bloglovin, Blogger or Facebook  (scrivete mi dove)
3. Lasciatemi un commento con il vostro indirizzo e-mail

Semplice, no? Per una chance in più dovete diffondere l'amore: condividete un informazione su questo give-away sul vostro Facebook o Twitter e potrete lasciare un altro commento (fatemi sapere dove avete scritto su questo give-away).  
Annunciare il vincitore la sera del 20 marzo - avete solo cinque giorni per entrare!