a...b...c...



I would call it the alphabet of love :) It's a little gift I made for my boyfriend, he's so patient with me...And don't tell me the Q is missing (that was his first remark after opening the gift!) - there is no Q in polish! And I'm from Poland. You say the writing is in Italian? Oh come on - be a little bit romantic and close your eyes on some little (very little! who care about Q anyway!) mistakes.  

Io lo chiamerei l'alfabeto dell'amore :) E' un piccolo regalo che ho fatto per il mio ragazzo, lui è così paziente con me ... E non mi dire che manca la Q (questa era la sua prima osservazione dopo l'apertura del regalo!) - non esiste una Q in polacco! E io sono dalla Polonia. Dite che la scritta è in Italiano? Oh, andiamo - siate un po' romantice e chiudete gli occhi su alcuni piccoli errori (molto piccoli - chi se ne frega della Q ?!).







(wearing Subdued dress, Bershka oversized sweater, Zara heels, Calzedonia socks)