Friday, December 31, 2010

NY


I would love to wish you unforgettable NYE and happy 2011. The 2010 is almost over, it was a beautiful year that I passed with you all my dear readers (yes, we reached 500 readers!) and I would like to answer some of your questions and share some of my NY Wishes.

Vorrei augurarvi un indimenticablie capodanno e un felice 2011. Il 2010 è quasi finito, era un bellissimo anno, l'ho passato con voi, le mie care lettrici (si, abbiamo raggiunto 500 lettori! ) e vorrei darvi le risposte alle vostre domande e condividere con voi i miei auguri per il 2011.

 

I'm from Warsaw, Poland and for more than a year I live in Rome, Italy.

Sono di Varsavia, Polonia e da più di un anno vivo a Roma, Italia.


K come Karolina  (K for Karolina in English) became the title of my blog because here in Italy they all tend to write my name with C not  K and it kind of annoyed me :P 

K come Karolina è divantato il titolo del mio blog perchè qui in Italia tutti scrivono il mio nome con C invece di K e questo mi da un po' di fastidio :P


 

I love looking at other fashion blogs and what inspires me the most is the street style.

Adoro altri fashion blogs e prendo ispirazione dallo street style.


The designer that I admire the most is Karl Lagerfeld, so talented in so many fields.

Lo stylista che ammiro più di tutti è Karl Lagerfeld, così bravo in così tanti campi.


Are you kidding? No! I've never did professional modeling, I worked as a fashion stylist.
Ma state scherzando? No! Non ero mai una modella professionista, ho lavorato come fashion stylist.


If I had to chose one fashion piece I would die for a Valentino vintage dress.

Se dovessi scegliere un abito, morirei per avere un vestito vintage di Valentino.

 
(wearing Vantage Point Vinatage sheer jumper, Zara sweater and boots, H&M scarf )

And now, let's get ready for the NYE!!! Have fun girls!
E adesso, prepariamoci per il Capodanno!!! Divertitevi!!!!