Wednesday, December 1, 2010

Ladies - let's keep warm!


Brrrrrrrr!!! Grrrrrrr! Windy, snowy, freezy....it's called Winter - a perfect season for ginger bread, hot chocolate and cashmere blankets. Unfortunately, I'm not Martha Steward - I have no idea how to prepare ginger breads, and it is my boyfriend to supply us with hot chocolate. But I can tell you my winter surrvival secret - i loooooooove staying all day under my blanket, watching films and reading books. That's how I protect myself from freezing. So here are my friends for the weeks to come :

Brrrrrrrr! Grrrrrrr! Vento, neve, gelo.... si chiama Inverno - una stagione perfetta per il biscottini allo zenzero, cioccolata calda e coperte di cashmere. Purtroppo, non sono Martha Steward - non ho idea come si prepara biscottini allo zenzero, ed รจ il mio fidanzato che ci fornisce con cioccolata calda. Ma vi posso rivelare il mio segreto come sopravivere l'inverno - adoro stare tutto il giorno sotto le coperte, guardare film e leggere libri. Ecco come mi proteggo dal congelamento. Ecco i miei migliori amici per le prossime settimane:

 Oh! And as you know - I'm not an egoist! I wanted to be sure you will stay warm:
you can have a 15% discount coupon for all the cashmerewool products. All you need to do is to become my follower and to use the "bloggerfriend" code whan you make the order.

Oh! E come sapete - non sono un'egoista! Volevo essere sicura che starete al caldo:
potete avere un buono di 15% di sconto per tutti i prodotti di cashmerewool. Basta essere il mio follower e usare il codice "bloggerfriend" durante l'ordine.