Monday, December 27, 2010

f u t u r e


New Year is coming and I need some change. I'm totaly fed up with fashion that is reiventing and recreating old patterns. I need something new, clothes design for the future. I had realy difficulties finding some fresh collections in stores. Until I dicovered Ivo Milan, fantastic boutique in Padua and online store with the latest collections of the most innovative designers: COMME DES GARÇONS, ISSEY MIYAKE, MARTIN MARGIELA, ALESSANDRA MARCHI and so many more. And since it's the time of sales...I think I will change all my wardrobe! (well, I wish :P )

Capodanno è alle porte e io ho bisogno di qualche cambiamento. Sono totalmente stufa di moda che ricicla e reinventa i vecchi modelli. Ho bisogno di qualcosa di nuovo, di abiti disegnati per il futuro. Ho avuto davvero difficoltà a trovare qualcosa di unico nei negozi. Fino a quando ho scoperto Ivo Milan, una boutique  fantastica di Padova ed un negozio on-line con le ultime collezioni dei più innovativi stilisti: Comme des Garçons, Issey Miyake, Martin Margiela, Alessandra Marchi e tanti altri. E poiché è il momento dei saldi ... penso che cambierò tutto il mio guardaroba! (Beh, magari... :P)