Tuesday, December 14, 2010

...ALL YOU NEED TO KNOW...

photo: Krzysztof Opalinski - me two years ago...

 Reading through all your lovely comments I found a lot af questions about me, my life and my strange italian accent :P And that's why I decided to give you a chance to ask any question you like. I promise to answer ALL of them in posts next week (I'm already stressed what you might ask :P). All you need to do is leave a comment below with your question.

Leggendo i vostri commenti ho scoperto che avete tante domande su di me, sulla mia vita e sul mio accento strano :P Ho deciso di darvi la possibilità di chiedermi qualsiasi cosa volete. Io prometto di rispondere a TUTTE le vostre domande nei prossimi post (sono già stressata di che mi chiederete :P). Basta che lasciate un commento con la vostra domanda sotto questo post.