morning ladies


Good morning Ladies :) Thank you for all the sweet comments - i'm much better now. I was feeling better right after the weekend, and went straight to work on monday. Ofcourse as a perfect employee I couldn't miss any day of work but I could sacrafice weekend :/ and since my boyfriend is doing business away from home...i have no one to take pics. So I just share with you my moments of morning pleasure with caffe latte and the book I'm reading now. It's the autobiography of Schiaparelli and I'm loving it!!!She so witty and stylish.There's nothing better than her company to begin a new day :)

Buongiorno mie signorine :) Grazie per tutti i commenti dolcissimi -  sto molto meglio ora. Mi sentivo meglio subito dopo il fine settimana, e andò subito al lavoro il lunedi. Ovviamente, come un dipendente perfetto, non potevo mancare nemeno una giornata di lavoro, ma potevo sacrificare il weekend :/ e poiché il mio fidanzato è partito per gli affari ... io non ho nessuno a fare le foto. Così posso solo condividere con voi i miei momenti di piacere di mattina con latte macchiato e il libro che sto leggendo ora. E' l'autobiografia di Schiaparelli e me ne sono innamorata di lei!! Che personaggio, così spiritosa e stylish.Non c'è niente di più piacevole per iniziare una nuova giornata che la sua compagnia :)


Oh! I'm also much into oversized sweaters now. Here is one with leopard print - just a teaser pic. I will show you all when my camera men comes back :P

Oh! Ultimamente vado pazza per i maglioni over-size. Eccone uno con stampa leopardata. Vi mostrerò di più quando torna il mio uomo della macchina fotografica :P
And last but not least: I reieved the I [heart] your blog award from the lovely allergic to vanilla. 
Thank you sweety! I'm honoroud to pass it to: