I think you deserve some give-away :D

New bar stool, cushions, lamps or a frame....I'm getting a bit dizzy, these are the final moments before our transfer to the new appartment. There's so much to think about, so many details, so many things to buy.
Hmm....I realy think it's the best moment for my first give away. What do you say? And since my mind is all about moving into my new appartment and I'm becoming realy monothematic I would love to give you 35$ gift card for the csn stores. What you have to do?

1. Become my follower on blogger or bloglovin.
2. Enter on csn stores website and choose what would you like to buy.
3. Leave me a comment with your e-mail adress and tell me what and why did you choose.

I will choose the answer I like the most on saturday- 16 october. So you have time till 15 october :D
(the photo above are the things I like the most from  csn stores )



Nuovo sgabello da bar, cuscini, lampade o una cornice .... Sto diventando un po ' pazza, sono ultimi momenti prima del nostro trasferimento nel nuovo appartamento. C'è così tanto a cui pensare, così molti dettagli da ricordare, così tante cose ancora da comprare.
Hmm .... Penso proprio che sia il miglior momento per il mio primo give-away. Che ne dite? E poiché in questo periodo sono proprio fissata sulla nostra casa e sto diventando davvero monotematica - mi piacerebbe darvi carta regalo di 35$ per i negozi csn stores. Quello che devi fare?
1. Diventa mio seguace su
blogger o bloglovin.
2. Inserisci sul sito  csn stores e scegliere ciò che vorreste acquistare. 
3. Lasciatemi un commento con il vostro indirizzo e-mail e ditemi che cosa e perché avete scelto.

Io sceglierò la risposta mi piace di più il sabato, 16 ottobre. Quindi avete tempo fino al 15 ottobre: D(le foto sopra sono le cose che mi piacciono di più da
csn stores)