i like it in my bag


"I like it on the table" "I like it on sofa" "I like it on a chair"...Facebook is full of such comments. We all have our favourite place to put our bag. I like it on the coach for exaple. And we all have some must-have's that cannot be missing in our bag. That's what I like to have in my bag:

* a magazine/ good book and some safety pin (you never know)


*my wallet, sun glasses and usb pen

*two mascaras and two lip gloss (yes, i feel naked without mascara and i'm crazy about lip glosses)

"Mi piace sul tavolo" "Mi piace sul divano" "Mi piace su una sedia" ... Facebook è pieno di commenti del genere. Noi tutti abbiamo il nostro posto preferito per mettere la nostra borsa. Mi piace il pullman per exaple. E tutti abbiamo qualche must-have che non può mancare nella nostra borsa. Questo è quello che mi piace avere nella mia borsa:
* una rivista / libro buono e qualche spilla da balia (non si sa mai)
* il mio portafoglio, occhiali da sole, e la penna usb
* due mascara e due lucidalabbra (sì, mi sento nuda senza mascara e adoro lucidalabbra)