Wednesday, July 7, 2010

my heart is black


As you know I spent all my saturday in shops searching for treasures to bring home. I found lots of stuff that I  will use for my autumn outfits. I always end up the sales with a lot of stuff for the next season and almost nothing for the one in progress...But the one pair of shoes I bought is definitely for summer: my h&m grunge gladiators. I'm totaly in love with them and abuse them and use them in every outfit... since saturday :)))

 Come sapete ho passato tutto il sabato scorso nei negozi a caccia di tesori da portare a casa. Ho trovato tanta roba che user√≤ per i miei outfits questo autunno. Sempre, dopo i saldi ho tante cose per la prossima stagione e quasi nulla per quella in corso ... Ma un paio di scarpe che ho comprato √® sicuramente per l'estate: i miei gladiatori grunge di h&m. Sono totalmente innamorata di loro e li uso e abuso in ogni abito... da quando sono stati comprati :)))

wearing H&M gladiators and a chain worn as a bracelet, Bershka dress, Intimissimi bra