Saturday, July 3, 2010

It's jungle out there...


It's jungle out there.  There're no rules, it's a battle! Kicking, pushing and wrestling...It's sale's time !!! This year I won, running from one shop to another I found everything from my shopping list and... more. I'm so happy: 2 pairs of shoes, 2 dresses, 1 over-sized sweater and 2 tops. Yuuuuupi! My boyfriend passed this exam: he was helpful, patient and relaxed. He waited in lines and searched for the right size while I was in the fitting room. My love :)
We came back home totaly exhausted but so so happy. These are the shoes I chose...some other day I will show you the rest of my shopping!

E' una giungla là fuori! Non ci sono regole, è una battaglia! Calci, gomitate, una vera lotta....E 'il momento dei saldi! Questa volta ho vinto, correndo da un negozio all'altro ho trovato tutto dalla mia lista della spesa e di più. Sono così felice: 2 paia di scarpe, 2 vestiti, 1 maglia over-size e 2 tops. Yuuuuupi! E il mio fidanzato ha superato questo esame, è stato utile, paziente e rilassato. Mi ha atteso in coda alla cassa e cercato la giusta taglia, mentre io ero nei camerini a misurare i vestiti. Il mio amore:) Siamo tornati a casa totalmente esausti ma sono così tanto felice. Queste sono le scarpe che ho scelto ... qualche altro giorno vi mostrerò il resto del mio shopping!

 Bershka over-sized sweater and H&M sandals :)