Tuesday, July 27, 2010

in denim we trust


I'm not realy very into DIY. Not that I don't like it...I'm just not good in it at all. But sometimes I "customise" the things I buy. I changed a little bit this heels right after getting them by removing a strap which was in the middle of the shoe connecting the three straps from below and the ankle strap. I thought they look much "lighter" without it. Yesterday I found out I can change the "mood" of this fantastic heels practicaly every day by simply changing the ankle strap...and so I felt in love with them even deeper! First move was to make them super casual using jeans. But more is coming soon!

Non sono una grande esperta di fai da te. Non che non mi piace ... solo che non sono brava. Ma a volte "personalizzo" le cose che compro. Queste scarpe ho cambiato un po' subito dopo comprarle rimuovendo una cinghia che stava al centro della scarpa collegando le tre cinghie dal basso e il cinturino alla caviglia. Ho pensato che così hanno un aspetto molto più "leggeri". Ieri ho scoperto che posso cambiare il "mood" di questi fantastici tacchi praticamente ogni giorno, semplicemente cambiando il cinturino alla caviglia ... e così mi sono innamorata  ancora più profondamente di loro! Prima mossa è stata pensata per renderli super casual usando jeans. Ma altri cambi di look sono in arrivo!

(wearing Zara dress, Accessorize bracelet and customized H&M heels)