Thursday, July 22, 2010

dot com


So here I am. K come Karolina (blogspot) dot com. Not a Big Fish yet but still growing. 102 followers and more then 300 visitors a day. THANK YOU.  I'm a bit (very) lazy blogger recently, posting one post a week. It's all becouse THE appartment. All my thoughts, all my heart and all my time I dedicate to it (hope it will pay off being the most beautiful mini appartment ever :P ). My total obsession is seen also in the way I dress: white+black+gray. Not realy very funny summer colour. Ok. I admit...it's not totaly sane and you're probably getting bored with my monochromatic outfits...I promise some bright electric colours soon :P

E così, eccomi qui. K come Karolina (blogspot) dot com. Non è un pesce grosso ancora, ma in costante crescita. 102 seguaci e più di 300 visitatori al giorno. GRAZIE. Sono una blogger un po' (tanto) pigra di recente, pubblico solo un post a settimana. E' tutto per L'APPARTAMENTO. Tutti i miei pensieri, tutto il mio cuore e tutto il mio tempo lo dedico ad esso (spero che pagherà essendo il più bel mini appartamento di sempre :P). La mia ossessione totale si vede anche nel mio modo di vestire: bianco + nero + grigio. Non sono colori d'estate molto frivoli. Ok. Lo ammetto ... non è totalmente sano di mente e voi probabilmente vi siete un po' stancati con i miei outfit monocromatici...Vi prometto un po' di colori vivaci molto presto: P

 
(wearing my lovely H&M sandals, Pull&Bear oversized top, Zara skirt and yellow vintage bracelet)