Monday, June 14, 2010

Sardegna




It's not very funny to wake up at 5 am...unless you wake up in Sardegna's port :) Saturday evening we took a ferry to Olbia and at 5 o'clock we harboured. I think it was the first time I woke up so early, and  suprisingly, I wasn't angry at all :P
We had only few hours of this lovely Sunday that we spent in Porto Rotondo, but it was enough to fall in love with Sardegna. The sea, the water, the beaches, beautiful bars...But first things first: I want to introduce you my sweater, it's actualy rectangular piece of fabric with sleeves but I adore it. I love to drape it around my body, specialy at 5 o'clock when the only thing you want to have around your body is bed sheet.

Non è molto divertente svegliarsi alle 5 del mattino ... a meno che non ti svegli in un porto di Sardegna :) Sabato sera abbiamo preso un traghetto per Olbia e alle 5 stavamo al porto. Penso che sia stata la prima volta nella mia vita che mi sono svegliata  così presto, e sorprendentemente, non ero arrabbiato con tutti :P
Abbiamo avuto solo poche ore di questa bellissima domenica che abbiamo trascorso a Porto Rotondo, ma è stato sufficiente per innamorarsi di Sardegna. Il mare, l'acqua, le spiagge, i locali bellissimi ... Ma andiamo con ordine: vorrei presentarvi il mio maglione, in realtà è un pezzo rettangolare di stoffa con le maniche, ma io lo adoro. Amo drappeggiarlo intorno al mio corpo, e sopprattutto alle 5 di mattina, quando l'unica cosa che si desidera avere intorno al corpo è un lenzuolo.

 wearing Stardivarous sweater, Zara t-shirt, diverse shorts, H&M sun glasses and flower, Zara wedges