Sunday, June 27, 2010

The Godfather

 

I love italian family reunions, with all aunts, cousins and grandparents eating, laughing and having great time together. A little Corleone or Soprano style :P  I think that was one of the things I immidietly loved in Italy. I have rather small family, only one sister, and all my cousins and aunts live in US...I moved here and suddenly I have 500 cousins, 200 aunts and uncles :)
There was a christening of my boyfrinds cousin and so spent lovely saturday with all his family. 

Amo le riunioni delle famiglie italiane, con tutte le zie, cugini e nonni, che mangiano, scherzano e passano tanto tempo insieme. Un pò Corleone o un pò Soprano :P Penso che era una delle cose che ho amato da subito in Italia. Io ho una piccola famiglia: solo una sorella, e tutti i miei cugini e zie vivono negli USA ... ma quando mi sono trasferita qui ( in Italia) all'improvviso mi ritrovo con 500 cugini e 200 zie e zii  :)
 Era il battesimo di cugino del mio fidanzato e quindi abbiamo passato il sabato con tutta la sua famiglia.

 

Ah! I wanted to introduce you my italian boyfriend and my personal photographer :P 
 Ah! Volevo presentarvi il mio ragazzo italiano e il mio fotografo personale: P 

 

Good night my darlings :)
Buona notte tesori :)


 
wearing tulle skirt, Karen Millen peep toes, Promod black body, H&M jacket, Juicy Couture bow earrings