Thursday, May 27, 2010

Mamma Mia :)))



Sorry for the delay...I was to post this yesterday, infact it was supposed to be a post all about mother's day (which was celebrated yesterday in Poland), but due to some technical problems and lack of time, and....ok it's just blablabla...the fact is: sorry mum for this delay!!! 
By the way, I'm so in love with all kind of vintage photos. They have some special charm, some magic. I love to sit down and look at my parents or my grandparents photos...so I decided to show you my favourite picks of my mum. (oh! my parents are so madly in love, and they spend all the time together holding hands, so I decided not to split them also in this post :))

Scusate il ritardo....Volevo pubblicare questo post ieri, era previsto come un post per festa della mamma (che in Polonia si festeggia 26 maggio), ma per i problemi tecnici e mancanza di tempo, e....ok, queste sono solo scuse blablabla...la cosa che conta: mamma sai che ti amo e scusa il ritardo!!!
Amo tutti i tipi di foto d'epoca. Hanno una atmosfera speciale, una certa magia. Adoro sedermi con album nelle mani e sfogliare le vechie foto dei miei genitori o nonni....allora ho deciso di farvi vedere le mie foto preferite di mia madre. (oh! i miei sono ancora innamorati pazzi e passano tutto il tempo insieme tenendosi per mano, allora ho deciso di non dividere questa bella coppia anche in questo post)



Have a nice day :)))